Van lehetőség személyes jegyvásárlásra?
Az onlinejegyvasarlas.hu nem üzemeltet jegyirodákat, így jegyet tőlünk csak online tudsz venni.
Vásárlás
Hogyan fizethetek a jegyeimért az oldalon?
Az onlinejegyvasarlas.hu weboldalon az OTP Mobil Kft. által fejlesztett és üzemeltetett Simple Online Fizetési Rendszert használjuk, melyen keresztül elfogadjuk a MasterCard, Maestro, Visa és Visa Electron kártyatípusokat.
Van lehetőség átutalással/postai utánvéttel fizetni a jegyeket?
Nincs
Van lehetőség személyes jegyvásárlásra?
Az onlinejegyvasarlas.hu nem üzemeltet jegyirodákat, így jegyet tőlünk csak online tudsz venni.
Le tudom foglalni a jegyeket telefonon/e-mailen?
Nem, foglalásra nincs lehetőség.
A jegy árán felül van plusz költség?
NINCS – ez a nagy előnyünk a több jegyértékesítő rendszerrel, mi nem terheljük a jegyáron felül kezelési költség felszámolásával a vásárlót. NINCS kényelmi díj!
Megkaptam a számlát, de más névre és címre szeretném módosítani. Mi a teendő?
A vásárlást követően minél hamarabb küldj e-mailt az ügyfélszolgálatunknak a vásárlás adatainak feltüntetésével és az új adatokkal.
Az oldal azt jelezte, hogy a vásárlás sikertelen. Mi a teendő? Mi lehetett a gond?
Kérjük, próbáld meg a vásárlást ismét. Ellenőrizd, hogy minden adatot helyesen adtál -e meg. Ha továbbra sem sikerül, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, ahol utánanézünk a problémának.
A bankkártya adatok elgépelése, a napi kártya limit túllépése, fedezethiány, rosszul megadott 3D secure ellenőrző kód, tiltott vagy lejárt bankkártya.
Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?
Kezdd újra! Egy megszakadt tranzakciót biztonsági okokból nem tudsz ott folytatni, ahol megszakadt, így az már egy lezárt és sikertelen tranzakcióként van elkönyvelve.
Visszaváltás
Meggondoltam magam és mégse szeretnék menni a rendezvényre. Van rá mód, hogy visszakapjam a pénzem?
Visszaváltásra csak a rendezvény elmaradása, illetve időpontváltozás esetén van lehetőség.
Mi történik, ha elmarad az esemény?
Ha elmarad az esemény, a rendezvény szervezőjének hivatalos tájékoztatása után e-mailben értesítjük a vásárlókat, és tájékoztatunk az új időpontról vagy a visszaváltás menetéről.
Visszatérítés esetén hogyan történik a jóváírás?
Visszaváltáskor a jegy ára automatikusan visszakerül a bankszámládra a vásárláskor megadott kártyaadatok alapján. Ez a visszaváltások megkezdésétől átlag 4-5 banki napot vehet igénybe.